IŠSAMIAU
1979
1979

Kuriame tvirtą pagrindą ateičiai
1979 metais buvo priimtas vienas iš svarbiausių sprendimų koncerno istorijoje - nusprendėme patys gaminti variklius savo vilkikams bei pačius vilkikus. Jau 1982 metais Inonu gamykla išleido pirmąją produkcijos seriją. Oficialus gamyklos atidarymas įvyko 1986 m. liepos 7 d.
1985
1985

Serija, įėjusi į istoriją
1985 metais prasidėjo Cargo krovininių sunkvežimių su Dovertech varikliais gamyba. Cargo 1812 modelis buvo gaminamas nuo 1985 iki 1998 metų. 1998-ais metais jis buvo pakeistas Cargo 98MY modeliu, kuris buvo gaminamas iki 2003-ųjų metų.
2003
2003

Ecotorq variklis - 100% Ford inžinierių kūrinys
2003-iais metais prasidėjo H298 serijos krovininių automobilių ir išskirtinai Ford Engineering meistrų darbo vaisiaus - Ecotorq variklio, kurio talpa 7,3 l su nominalia 260 AG / 320 AG / 360 AG / 380 AG galia, gamyba. Krovininių automobilių asortimentas ir toliau buvo plečiamas - į kelią išriedėjo H476 serija su 9,0 l talpos Ecotorq varikliu ir kitos kelių transporto priemonės.
2010
2010

Globali vizija ir konkurencingi produktai
2010 metais rinkai buvo pasiūlyta nauja Cargo Construction serija, pradėta Ecotorq Euro5 variklio gamyba. 2012 metais, atsižvelgiant į vietinių ir tarptautinių maršrutų vairuotojų lūkesčius, buvo pagamintas ir išleistas Ford Cargo 1846T Tractor vilkikas su 460 AG / 2100 Nm galios varikliu, siūlantis konkurencingiausią galią ir sukimo momentą segmente, net esant mažoms variklio apsukoms.
2013
2013

Iš Mažosios Azijos į Didžiąją Aziją
2013 metais su bendrove JMC Heavy Duty Vehicle Co., Ltd. buvo pasirašyta technologijų licencijos sutartis. Po sutarties pasirašymo pradėta Ecotorq variklių JMC automobiliams gamyba didžiausioje pasaulio krovininių automobilių rinkoje Kinijoje.
2016
2016

Naujos kartos ženklas
2016 metais pradėta Ford Engineering sukurtų naujos kartos 9 l ir 13 l Ecotorq variklių su E3, E5 ir E6 emisijos lygiais gamyba ir jų tiekimas į rinką. Investicijos į naujos kartos Ecotorq variklius viršija 100 mln. dolerių.
No Result
SEARCH